Gorenje načrtuje vstop na kitajski trg

NatisniNatisni

Medij: Delo  Avtorji: Maja Grgič Teme:  mali delničarji Datum: Torek, 18. september 2018 Stran: 10

Gorenje načrtuje vstop na kitajski trg Po skupščini Hisense prevzema upravljavske vajeti

V Velenju naj bi izdelovali televizorje Ljubljana - Gorenje postaja vse bolj kitajsko. Z včerajšnjo skupščino Hisense prevzema vse upravljavske vajeti v velenjski družbi, poslovanje obeh družb pa se vse bolj prepleta. Hisense naj bi v Velenju gradil tovarno televizorjev,

Gorenje pa naj bi načrtovalo vstop na kitajski trg.

Hisense je že več kot 95-odstotni lastnik Gorenja. Skupščina družbe je tako včeraj pričakovano potrdila iztisnitev malih delničarjev, ki bodo za delnico dobili 12 evrov, kolikor je znašala tudi prevzemna ponudba. Delničarji so izglasovali tudi umik Gorenjevih delnic z Ljubljanske in Varšavske borze in v nadzorni svet imenovali predstavnike iz skupine Hisense: Yeguo Tang, Shaoqian Jia, Huizhong Dai, Caixia Chen, Yuling Gao, Xin Liu in Wenzhong Liu.

 

A to je le prehodni korak, saj je v nadaljevanju pričakovati preoblikovanje Gorenja iz delniške družbe v družbo z omejeno odgovornostjo.

Predsednik uprave Gorenja Franjo Bobinac je že napovedal gradnjo tovarne televizorjev, ki so pomemben segment Hisensa. V Velenju v ta namen menda že iščejo zemljišče, v obrat pa naj bi izdelovali milijon televizorjev na leto in zaposlili 300 do 400 delavcev. Hkrati naj bi del proizvodnje hladilnikov preselili v Valjevo, proste zmogljivosti pa namenili za širitev programa pomivalnih strojev.

Hisense je že ob prevzemu napovedal, da bo Gorenje lahko izkoristilo distribucijsko mrežo skupine Hisense na globalnem trgu. Tako naj bi zdaj velenjska družba načrtovala vstop na kitajski trg z lastno blagovno znamko in blagovno znamko Asko, pri obeh z izdelki višjega cenovnega razreda. Ker gre za kar 1,4-milijardni trg, bi že majhen delež pomenil občutno povečanje prodaje Gorenja.

portalov

Tuje novice iz regije

Production by Sapiens, d.o.o.
Hosting by Sapiens, d.o.o.